FANDOM

Ekwipunek czołgu — Powoduję, iż nasz czołg staje się o wiele bardziej skuteczniejszy w walce jak i nam ułatwia gre. Niestety sprzęt ten jest obciążony dużymi kosztami i każda ma z nich swoją korzyść. Najlepiej dobierać ekwipunek tak by zminimalizować minusy naszego czołgu tak samo jak w przypadku atutów w załodze. Nie każdy z tych materiałów jest dostępny do każdego czołgu, gdyż  zależy to tylko i wyłącznie od tieru, klasy czy też narodu. Demontaż niektórych materiałów może być za darmo lub trzeba demontować za złoto lub je zniszczyć w ostateczności (zniszczenie powoduje utratę modułu). Po zdjęciu ekwipunku z czołgu będzie ono zamieszczone w Magazynie. Najlepszym sposobem do kupowania ekwipunku do czołgu jest bezpośrednio z niego by zachować kompatybilność, dostępność i przy okazji mieć pewność, że pieniądze nie zostały wyrzucone w błoto. Nie zalecamy kupna modułów poprzez Sklep.

W odniesieniu do urządzeń,które można demontować, są dwa rodzaje urządzeń demontażu, które  trzeba wyróżnić:

  • Sprzęt, który może być zdejmowany bez kosztów demontażu jak i również do ponownego użycia.
  • Sprzęt, który został na stałe zamontowany do czołgu, jest ono oznaczona w grze przez nakrętkę złota na ikonie modułu. Wyposażenie, które jest zamontowane można usunąć z czołgu z jednych z trzech sposobów:
  1. Zapłacić 10 złota do demontażu sprzętu i odesłać go do Magazynu (skąd później mogą być zamontowane na innym czołgu).
  2. Zniszczyć sprzęt, który uwalnia gniazdo modułu, ale nie ma rekompensaty dla utraconego sprzętu.
  3. Sprzedać czołg z ekwipunkiem zamontowanych na czołgu, który zwróci się do Ciebie o połowę aktualnej ceny sprzedaży sprzętu w kredyty.

Darmowy demontaż ekwipunkuEdytuj

Ikona Nazwa ekwipunku Koszt (kredyty) Masa (kg) Opis
CamouflageNet Siatka maskująca 100,000 100 kg +25% kamuflażu dla czołgu kiedy pojazd stoi w miejscu co najmniej 3 sekund. Zalecane dla wszystkich niszczycieli czołgów i większości dział samobieżnych. Po poruszeniu się czołg traci dodatkowego 25% kamuflażu.
Lornetka Lorneta polowa 500,000 50 kg +25% zasięgu widzenia kiedy pojazd stoi w miejscu po 3 sekundach. Zalecane dla niszczycieli czołgów i zwiadowców pasywnych. Po poruszeniu się czołg traci dodatkowego 25% zasięgu widzenia
Toybox Skrzynka z narzędziami 500,000 100 kg +25% do szybkości naprawy. Szczególnie przydatne, jeśli załoga nie posiada wysokie umiejętności naprawy własnego czołgu. Większość osób kupuje przybornik do szybszej naprawy gąsienic czołgu, co jest bardzo ważne, jako nieruchomy czołg jest on łatwym łupem dla dział samobieżnych, ostrzelania i objeżdżania.

Tabela 2 - Ekwipunek stały.